Friday, November 25, 2011

Bukan sekadar penghibur diriku ini sayang ~~

Bukan sekadar penghibur diriku sayang ~
 
belom sampe sebulan lbeh bait dari demam.. nektok demam lagik.. oh myyy... jangkit maknek.. ngee.. sian aku.. hehe.. lately busy juak.. mcm biasa.. menggalas tugas org lain.. sik hal.. pengajaran bh.. hehehehe.. nyawaku bena sik nyaman tem tok.. tekak ku sakit.. huu.. flu gik.. mok makan pun xda selera (BULAK) hahahaha ....
 
Aku sik tauk kenak jadi macamya.. aku mintak maaf kalau aku tok menjengkelkan kau.. tapi hati aku membuak - buak maok nego.. haishhh..
 
Teringat kisah lalu.. hmm.. xda sapa dapat layan aku kedak cara nya layan aku.. rindunyaa.... tapi aku sik boleh kedakya... nya udah bahagia dengan apa yang nya ada.. tinggal aku gik meneruskan apa yang aku ada nektok.. mudahan sampe ke akhirnya...
 
Berhenti naep kejap sebab bekasik kedak orang gila.. ada ka? hehehe.. huh.. meleleh leleh dah ingus ku.. huaaaa... mala jak demam.. lelah ku... mun demam ya best sik juak hal.. tapi tok.... arghhh...
 
Selamat pagi.. hari keduak.. haha.. ya baruk.. 2 hari naep cgek entry.. hahaha.. marek gago keja bh.. mun ada masa terluang jak naep... nektok ku demam + flu + batok.. huarghhh...

No comments:

Post a Comment