Saturday, December 17, 2011

|| 17 Dec 2011 ||

Alhamdulillah.. 

udah genap umo aku 22 tahun, selangkah agik aku meniti kehidupan.. mudahan masa hadapan aku cerah dan semangat aku makin kuat.. 

22 tahun, sik ku sangka.. Syukur Ya Allah.. masih aku diberik kesempatan.. Alhamdulillah.. xda apa yang terjadi haritok.. xda juak aku nya celebrate.. cukuplah sekadar ucapan org2 yg ingat ngan aku.. terimak kasih suma... :)

Untuk nya,

aku sik pernah mintak disambut hari jadi, aku sik pernah mintak di ucap selamat hari lahir.. aku ingat gik pa kau kata tadik.. kau sik ikhlas kan? sik hal.. aku terimak semua.. walau hakikat semuanya pahit, InsyaAllah.. aku terimak.. semuanya pengajaran .... kalau kau sik ingat sekalipun, aku sik marah.. tapi kau sik perlu padah gya kan? perlu ka kau nak nunggu wish dalam FB? sedangkan kau orang yang paling dekat dengan aku.. sik hal lah... aku sik kesah ok? aku sik ambik hati.. aku terimak suma... 

hmm... 

Ya Allah Ya Tuhanku,

Mudahan ada petunjuk darimu... Amin.

SELAMAT HARI LAHIR ADIBAH, MUDAHAN JADI SEORANG INSAN YANG LEBIH BAIK DARI YANG SEBELUMNYA.. AMIN. 

mak.. anak mak dah besa.. :)

No comments:

Post a Comment