Thursday, December 29, 2011

|| kasih duka lara ||

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terimaku seadanya,
Kerna ku tak sanggup kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku...
 
Selamat malam pujangga, selamat malam kasih.
 
Pujangga bahagia.. hati suka.. kasih merindu hati duka...
 
Ok.. sudah part itu yaa.. part ini lagi. .this week busy dengan kerja kerja kerja kerja dan kerja.. and now busy dengan majlis abg.. mudahan semuanya berjalan dengan lancar.. Alhamdulillah, bertambah lagik seorang ahli keluarga.. walau banyak dugaan yang datang.. berjaya juak diharungi seadanya.. dan nektok. Alhamdulillah.. semuanya ok saja... saya suka.. kan baik begitu? :)
 
Ibu, bonda, mak.. mama.. pasti dari jaoh tersenyum kan? rindu mamak..  semuanya baik- baik saja mak.. lamak dah sik agak mak di pusara.. hmm :( mintak maaf.. keadaan diri sik mengizinkan mak.. aku ingin gilak mok ke cya.. tapi.. hmm...
 
Setiap manusia molah salah, berat ka ringan ka, kecik ka besa ka.. semua mesti pernah molah kan? camya juak aku.. aku bukan manusia sempurna yang dapat tapok hati dan perasaan aku.. dan aku bukan manusia sempurna yang dapat menidakkan semua yang terjadi.. huu.. semua yang terjadi ada hikmahnya.. aku cuba tabahkan hati walau aku sik pernah dapat.. camya lah kehidupan.. sik semuanya senang.. sik semuanya mudah.. susah kan? belajarlah terimak kenyataan walau sakit pahit susah.. aku mesti cuba.. merepak lah aku di sitok.. huu..
 
Hmm.. selamat malam pujangga.. selamat malam kasih...
pujangga bahagia hati suka.. kasih merindu hati duka....
 
Tinggal duka tinggal lara...

No comments:

Post a Comment